piątek, 28 grudnia 2012

Podsumowanie 2012

 PODSUMOWANIE ROKU 2012

   Pierwsze siedem miesięcy 2012 roku upłynęło mi przede wszystkim pod szyldem Festiwalu Filmowego "Kocham Dziwne Kino" Vol. 1. Przeglądanie i selekcja nadesłanego materiału, sprawy organizacyjne, promocja medialna. Zwieńczeniem był oczywiście sam festiwal, który zaliczyć należy do udanych. Niestety ucierpiały na tym nasze (moje i Pawła Kaczmarka) autorskie projekty filmowe, które - siłą rzeczy - zmuszeni byliśmy odłożyć na bok.

   Gdzieś przy okazji powstał jedynie filmik "Regionalne kulinaria - Łaski Roller".


   Wsparliśmy medialnie, głównie podczas koncertów (filmy i zdjęcia), dwa zaprzyjaźnione zespoły: COMIN' TO TOWN oraz MAZE OF SOUND, a także podjęliśmy się realizacji pierwszego wideoklipu zespołu WAH NA TAH. Premiera w 2013, póki co po necie hula zajawka.

   Moje beztroskie próby piśmiennicze regularnie, co niedziela, publikowane były (są i będą nadal) na portalu KINO AMATORSKIE.PL w dziale "Złapane w sieci".

   Kilka nowych recenzji (48) doszło także na autorskiej stronie www.kochamdziwnekino.com .

   Ponadto dwukrotnie gościnnie zaistniałem jako autor na największym w Polsce portalu internetowym poświęconym horrorom HORROR ONLINE

   4 maja zacząłem prowadzić bloga, którego właśnie czytacie ;-) Jak nietrudno zauważyć, tutaj też głównie piszę o filmach (choć nie tylko).
   21 lipca powołałem do życia facebookowy fanpage "Plakaty filmowe z Ghany". Przedstawiłem tam już ponad 800 plakatów filmowych namalowanych przez artystów z Zachodniej Afryki i zgromadziłem blisko 1000 fanów. Kilka słów o projekcie znajdziecie także tutaj.

   Wraz z rozpoczęciem wakacji z radiowego eteru zniknęła niestety audycja "33 1/3 Klub Miłośników Płyt Winylowych", w której miałem przyjemność brać udział i prezentować moje ulubione utwory z czarnych krążków.

   Na koniec podsumowania roku 2012 zostawiłem PECADORA. Niestety w tym temacie działo się niewiele. Pojawiła się w necie fachowa recenzja, cały film w jednym pliku został zamieszczony na youtube (w trzech wersjach językowych: po hiszpańsku z polskimi napisami, po polsku oraz po hiszpańsku z angielskimi napisami). 
   Na zapowiadany przez Majów koniec świata przygotowaliśmy z Pawłem Kaczmarkiem podrasowaną wersję filmu "Pecador contra Gusano" (premiera wersji regular odbyła się półtora roku temu w nieistniejącym już Zanzibarze), którą możecie sobie od razu z marszu obejrzeć poniżej.


   I to tyle. Tylko czy oceńcie sami, ale bądźcie przy tym dla mnie delikatni... ;-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz