sobota, 31 grudnia 2016

Podsumowanie 2016


   Rok zleciał. Sporo wydarzyło się w moim życiu zawodowym, a dzięki półrocznemu urlopowi, który zafundowałem sobie pomiędzy pracami, miałem więcej czasu by udzielać się w strefie szeroko pojętej popkultury.

22.01 - wywiad w RMF Classic

24.01 - pokaz filmu "Pecador" w Piętro Niżej

04.02 - pokaz filmu "Pecador" w Deja Vu

07.02 - pokaz filmu "Bombowa agentka 73" w Piętro Niżej

27.02 - Festiwal Filmów Antydepresyjnych Relanium 2016
            - Jury
            - pokaz filmu "Bombowa agentka 73"
            - "Ninje z kosmosu" - zwiastuny


16.03 - gościnnie w Audycji dla Geeków! - Polskie Radio Czwórka

18.03 - DKF Faktor Berliński (Ośrodek Kultury Ochoty)
            - prelekcja przed filmem "Idol"

1,7,14,21,28.04 - Ogólnopolski Festiwal Polskiej Animacji O!PLA
            - prowadzenie edycji pabianickiej

14.05 - Dni Fantastyki we Wrocławiu
            - panel dyskusyjny Gwiezdne Wojny
            - Groza lat 50. w nowym wydaniu - prelekcja

19.05 - Festiwal Filmów Kultowych 19
            - "Zło z kosmosu" - reklamy, trailery i filmy edukacyjne.


15.06 - Cykl Spotkań Podróżniczych Piętro Niżej
             - Pecador w Japonii

06.07 - gościnny tekst na Blog Orange Polska

22-24.07 10 Festiwal Filmowy w Karpnikach
             - pokaz filmu "Pecador"

12-13. 08 - Festiwal Filmowy "Kocham Dziwne Kino" vol.5

17.08 - spot reklamowy Klubokawiarni Na Jagody

26.08 - Międzynarodowy Festiwal Seriali w Katowicach SERIALIS
            - Czy leci z nami pilot? - najdziwniejsze, niesprzedane piloty
              seriali - prelekcja

15.09 - Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
           - Estetyka plakatu w Ghanie - prelekcja

15.10 - zdjęcia do serialu internetowego "Brudny Henryk" (rola dresa)

27.11 - zdjęcia do trailera filmu "Killer Phones 2"

   Ponadto, na początku roku podjąłem współpracę z serwisem Retro.net.pl. Napisałem dla nich kilka tekstów, ale niestety zabrakło samozaparcia (strona zniknęła z netu). Od czerwca do września pokazałem w Plenerowym Kinie Tomi kilkanaście filmów (w tym m.in. "Wejście smoka", "Szczęki", "E.T.", "Potwór z Czarnej Laguny"). Na przełomie października i listopada przeprowadziłem wywiad z Michałem Domaszewskim, w którego "Brudnym Henryku" zagrałem epizodyczną rólkę. Więcej GRZECHÓW nie pamiętam, ale żadnego z nich nie żałuję. Jeśli natomiast chodzi o najbliższe plany to: 12 stycznia w gdańskiej ASP mam prelekcję dotyczącą Plakatów filmowych z Ghany, postępują również prace na tłumaczeniem ścieżki dialogowej filmu "Manos: The Hands Of Fate".  Na razie to tyle. Stay tuned!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz