środa, 9 maja 2018

Zjadając Gwiezdne Wojny cz.1

STAR WARS DO CHRUPANIA

POP CHIPS GALACTIC PUFFS

Czy odnajdziesz sekretny kształt? ;)


   Nawet nie będąc psychofanem tej serii muszę przyznać, że ikonografia "Gwiezdnych Wojen" (Boże, jaki ja jestem stary, przecież już nikt nie używa tego tłumaczenia, teraz mówi się po prostu "Star Wars") nie pozostawia mnie obojętnym. Gdy w burtońskim (Burton upon Trent, Anglia) Tesco zobaczyłem chrupki Pop Chips z dumną sylwetką R2D2 bez zastanowienia włożyłem jedną paczkę do swojego koszyka. Kremowa cebulka w czterech charakterystycznych kształtach dmuchanych ziemniaczanych snaków (na przemian z zimniutkim Budweiserem) rozpływała się w ustach dając rozkosz kubkom smakowym. Ale przekąska, oprócz bycia pyszną przekąską, oferowała jeszcze dodatkową atrakcję: zabawę w poszukiwanie tajemniczego kształtu.

CAN YOU FIND THE SECRET SHAPE?

   W całej paczce były jedynie dwie chrupki (o tym samym kształcie) inne niż BB-8, Sokół Millennium, Stormtrooper i TIE Fighter. Rozpoznajecie ten kształt?


   Co prawda nie widziałem innych smaków Pop Chips, ale po małym internetowym rekonesansie dowiedziałem się, że obecnie można posmakować także barbeque z Chewbaccą i serowe z BB-8 ;)


Enjoy Your meal ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz