sobota, 12 stycznia 2013

100 twarzy Vernona Wellsa - #2 - MOTO DIABŁY

"MOTO DIABŁY" ("NAM ANGELS")

(1989)
reż. Cirio H. Santiago
grają: Brad Johnson, Kevin Duffis, Rick Dean, Mark Venturini 
oraz VERNON WELLS jako CHARD


Aktor wciela się w pułkownika Kutrza, weterana Legii Cudzoziemskiej, który przybiera pseudonim CHARD. Współpracuje z Vietcongiem i przewodzi miejscowemu plemieniu, które swego czasu uratowało mu życie. Pilnie strzeże skarbca wypełnionego po brzegi złotem, na które ostrzy sobie zęby oddział porucznika Calhouna składający się z harleyowców z bractwa Hells Angels.


Vernon Wells zagrał w czterech filmach wyreżyserowanych przez pochodzącego z Filipin Cirio H. Santiago. Były to "NAM ANGELS" (1989), "ULTIMATUM" (1994), "STRANGLEHOLD" (1994), "VULCAN" (1997). Zapytany po latach jak układała się ich współpraca, aktor odpowiedział:
"Uwielbiałem pracować z Cirio. Był dla mnie jak zastępczy ojciec. Przed jego przedwczesnym odejściem udało mi się wystąpić w kilku jego filmach kręconych w Manilii. Uwielbiam każdy z nich. Był dżentelmenem, jego ekipa była wspaniała i zawsze dawał mi coś po zakończeniu zdjęć - a to fundował mi małe wakacje w Hong Kongu, a to dawał mi pamiątkę z planu. Ponadto praca w Manilii była cudowna. Te wszystkie scenerie, w których kręciliśmy były niewiarygodne. Zawsze czule wspominał będę chwile gdy pracowałem z Cirio. Oraz, oczywiście, ze wszystkimi aktorami, z którymi występowałem w jego filmach."


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz