piątek, 27 grudnia 2013

Podsumowanie 2013


   Kilka tygodni temu facebook uruchomił aplikację, która podsumowuje nasz mijający rok. Znajdują się tam zdjęcia i posty, które były najczęściej komentowane i lajkowane. A czy były to najistotniejsze fakty dla nas? To już chuj obchodzi ekipę pana Zuckerberga. Nie zważając jednak na tamto podsumowanie, przygotowałem swoje (tak samo jak rok temu).

   Pierwszego dnia Nowego Roku zapoczątkowałem cykliczne przeglądy filmowe, które ochrzciłem mianem WIDEO ZŁO. Chciałem przywrócić te emocje, które towarzyszyły mi ponad ćwierć wieku temu, gdy wspólnie z tatą chodziliśmy do sąsiada na wideo. Z tamtych seansów pamiętam "Amerykańskiego ninję", "Zaginionego w akcji" oraz "Bronx Warriors" (przetłumaczone jako "Motłoch"). Ja swoim widzom zaserwowałem m.in. "Samurai Cop", "Jak kochać się z Murzynem bez wysiłku" czy "Charlie przybywa nocą".

   Nieustająco, co tydzień, moje recenzje filmowe pojawiają się na portalu kinoamatorskie.pl w dziale "Złapane w sieci". W tym roku doszło ponad 40 nowych ;)

26.03.2013 - Startuje blog kochamdziwnekino, który z jednej strony ma być rozwinięciem moich dokonań ze strony kochamdziwnekino.com, a z drugiej strony jej kontynuacją, bowiem od września strona prowadzona przeze mnie od 2007 roku przestaje istnieć.


17.06.2013 Radom. W kawiarni Czytelnia Kawy ma miejsce projekcja filmu "Pecador contra Gusano" w ramach Festiwalu Filmów Odrzutowych, który jest częścią imprezy Kameralne Lato.


9-10 sierpnia. Druga edycja Festiwalu Filmowego "Kocham Dziwne Kino", która okazuje się jeszcze większym sukcesem niż poprzednia.


28 sierpnia. Jestem gościem Kamila Jasieńskiego w audycji "Na cztery ręce" w radiowej Czwórce.


20-10-2013 W Jastrzębiu Zdroju, w ramach Festiwalu Sztuk Wszelkich, ma miejsce projekcja hiszpańskojęzycznej wersji pełnometrażowego filmu "Pecador".


W listopadowym numerze "MaleMEN" pojawia się mój fanpage "Plakaty filmowe z Ghany" jako jeden z przykładów atrakcyjnej brzydoty ;) Fanpage działa, rozwija się i ma już 1864 fanów!


14-11-2013 Pecador powraca! Póki co tylko w krótkim filmiku "Kalendarz Majów", ale już w grudniu ponownie wchodzi na plan. Na razie nie mogę zdradzać więcej, ale z pewnością w 2014 usłyszycie o nim nie raz!


   W grudniu nagrywamy i montujemy lektora do "Tureckich Gwiezdnych Wojen". Tę zaszczytną funkcję pełni Adam Grodnicki z Ded Flaj Prodakszynz. W planach kolejne tytuły, ale to już w 2014 roku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz