wtorek, 8 maja 2012

Projekt "EURO 2012"


    Różne rzeczy można o mnie wygadywać, ale z pewnością nie to, że jestem kibicem futbolu. Pomimo iż zbliżają się Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej (i to na dodatek w Polsce! no i Ukrainie oczywiście też ;-)) to żadnego meczu nie mam zamiaru podczas nich obejrzeć. Zacząłem się jednak zastanawiać czy byłbym w stanie zobaczyć tyle filmów o piłce kopanej ile spotkań zostanie rozegranych na stadionach podczas EURO 2012??? Czyli 31 w ciągu 24 dni (zrobiłem research). Hmm, ilość wykonalna, ale czy nie zwariuję od tej tematyki??? No dobra, załóżmy hipotetycznie, że zadania się podejmę i do 8 czerwca zgromadzę 31 filmów o piłce nożnej. Pierwsze co muszę zrobić to sporządzić ich listę...

2 komentarze:

  1. Dawid, TY WARIACIE, może po prostu obejrzyj 31 odcinków "Kapitana Jastrząba"?

    Z filmów przychodzi mi do głowy natomiast kultowa "Ucieczka do zwycięstwa", "Piłkarski poker", "Green Street Hooligans", "Skrzydlate świnie" z liderem COMY, "Podkręć jak Beckham", "Shaolin Soccer", "Ona To On" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie też dobry pomysł, ale nie to było by zbyt proste!!! "Zostałem stworzony do wyższych celów" ;-)))

    OdpowiedzUsuń