środa, 31 lipca 2013

Nocna gra (1989)

NOCNA GRA

"NIGHT GAME"

Grają: Roy Scheider, Karen Young, Richard Bradford, Paul Gleason, Carlin Glynn, Lane Smith
Produkcja: George Litto
Reżyseria Peter Masterson
1989, EPIC PRODUCTIONS, USA
Dystrybucja w Polsce - Imperial

Opis dystrybutora:

   Zbieg okoliczności jest naprawdę nieprawdopodobny. Zawsze, gdy drużyna Huston Astors ze swym kapitanem Sil'em Baretto wygrywa mecz, ginie młoda, piękna dziewczyna. Śledztwo w tej tajemniczej sprawie prowadzi detektyw Mike Seaver. Lęka się on o swoją uroczą narzeczoną Roxy, która w pełni odpowiada "gustom" mordercy. Musi nad nią czuwać, bowiem nie ma bladego pojęcia gdzie i w kogo uderzy następnym razem opętany zabójca. Wie tylko kiedy... Pewnego dnia Roxy wybiera się na samotną przechadzkę brzegiem morza. W tym samym czasie, na pobliskim boisku baseball'owym Sil Baretto zdobywa kolejne punkty dla swojej drużyny...

Refleksje:

   Pięknie dziękuję dystrybutorowi wideo, że zdradził mi całą fabułę filmu. Gdyby nie on, dopiero po 3/4 filmu dowiedziałbym się, że morderstwa są w jakiś sposób powiązane z baseballem, a tak dowiedziałem się o tym jeszcze przed włożeniem kasety do odtwarzacza. Dzięki temu opisowi, skoro już poznałem haczyk, mogłem na spokojnie delektować się przygotowaniami do ślubu dobijającego 60ki Roya Scheidera i jego prawie o połowę lat młodszej filmowej narzeczonej, Karen Young. Mogłem też pozastanawiać się dlaczego takie dziwne relacje łączą go z przyszłą teściową i z szefem. W obu przypadkach są one na tyle śliskie jakby byli to jego eks partnerzy. Zamiast więc rozwiązywać zagadkę kryminalną, główkowałem, jakim to trzeba być chorym popaprańcem, żeby brać ślub z córką swojej byłej dziewczyny i pracować u swojego byłego chłopaka...

   Na koniec - zamiast zwiastuna - trzy beznadziejne plakaty "Night Game".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz